۱۳۸۹ مهر ۱۴, چهارشنبه

101

سخت ترين كار دنيا موندن با آدميه كه از «از دست دادن» نمي ترسه...‏

۱۰ نظر:

Moly گفت...

سخت تر از این هم هست...

Gilemard گفت...

من همونم. همونی که از از دست دادن نمیترسه. چرا اینطور مشنگ شدم؟ نفهمیدم کی زندگی با من چنین جنایتی کرد. ولی شدم و حالا یکی دیگه داره سختیشو میکشه.

مادربد گفت...

توی پست شماره 95 باید شوهرها هم اضافه میکردید... یکی هست که بعد از پنج سال نفهمیده...

irandokht گفت...

movafegham
delhore avare
ke aya ba to chetoor raftar mikone?
mimoome ya rahat az dastet mide (mire

حوض نقاشي گفت...

ميعاد در لجن مي گفت : وقتي كسي كسي رو دوست داره واقع گرايي مثل مرگ تدريجيه..
يا همچين چيزايي..
حالا پست تو هم همون واقع گراييه است به نظرم .

چشمک گفت...

با هات خیلی موافقم . اما اگه ادمش بی ارزه به سختیشم میارزه . یعنی اگه ازش چیز یاد میشه گرفت . اما اگه نترس بودنش مال یخی و سنگ دلیشه بهتره که حواسمونو از اول جفت کنیم

من گفت...

وحشتناکه

pimento گفت...

سخت؟ وحشتناکه

یکی گفت...

خیلی لایک
واقعا سخته

شازده گفت...

یعنی بودن با من هم سخته؟